Sunday 21 February 2016

BANTU SEBARKAN INFO PENTING INI, PENYAKIT ASMA, KOLESTROL, BUAH PINGGANG, HINGGA DIABETES AKAN MUSNAH !! DENGAN MENGGUNAKAN RAMUAN AJAIB INI

Bendi, juga dikenali sebagai “jari wanita” merupakan sayuran berkhasiat popular asal Afrika Utara-Timur. Tanaman ini ditanam di seluruh kawasan beriklim tropika dan hangat di seluruh dunia untuk buah berserat atau “polong.”
rawatan buah pinggang, diabetes
Tanaman ini sangat berkhasiat, kerana mengandungi 30 kalori, 21 miligram vitamin C, 3 gram serat makanan, 7.6 gram karbohidrat, 2 gram protein, 0.1 gram lemak, kira-kira 80 mikrogram folat, dan 60 miligram magnesium. Selain itu, tanaman ini dapat digunakan sepanjang tahun, sama ada rebus, direbus, digoreng, atau bahkan dalam bentuk jeruk.
Menakjubkan bendi memberikan manfaat kesihatan innumerate, termasuk:
Mengurangkan kolesterol
Membantu dalam kes diabetes
Memperkuat sistem kekebalan tubuh
Mencegah penyakit buah pinggang
Meredakan asma
Mengurangkan jumlah glukosa yang diserap oleh makanan melalui saluran pencernaan
Berikut resipi untuk air bendi akan memberikan hasil yang luar biasa di alami mengatur kadar gula darah, dan itu akan memberikan semua kesan sehat lain bendi juga.
Ini adalah cara untuk mempersiapkan:
Anda perlu 2 bendi segar. Potong kepala dan ekor, dan meletakkan 2-3 buah dalam segelas air. Meninggalkan mereka untuk berdiri semalam.
Keesokan harinya, minum air setengah jam sebelum sarapan anda.

No comments:

Post a Comment