Wednesday 17 February 2016

Kejadian Warga NEPAL Berani Peluk Isteri Di Depan Sogo Petang Tadi

Terlalu ramai dengan pekerja asing dari pelbagai negara maka terjadi banyak kes-kes jenayah..ini satu kejadian melibatkan seorang warga nepal yang datang memeluk dan raba Isteri anggota muzik jalanan iaitu kumpulan GENJI Buskers. Di sini kami kongsikan apa yang terjadi ditulis semula daripada facebook GENJI Busker


hati2 dgn nepal... Aku ngah setup brg busking dpn sogo td.. Dia dtg peluk farah n raba... Farah tumbuk sedas... Aku just jalankan kewajipan sbg suami sahaja.._Tak sedar tau2 keras pastu darah meleleh... Aku tau malaysia akan melindungi penjenayah macam nepal ni lps ini aku yg kedalam... Tq#najibrazak rezeki aku bukan dikaki lima lagi... selepas berkahwin dugaan lebih besar yg dtg


SUMBER

No comments:

Post a Comment