Friday 8 April 2016

Jom Kenali Wanita-Wanita Yang Bergelar Nenek Tapi Tetap Cantik

Seorang model di Hong Kong yang telah pun mencapai usia 50 tahun. Lihat kepada bentuk badan dan raut wajah seperti wanita berusia 26 tahun. Walaupun adalah seorang ibu kepada 3 lelaki dan belum mempunyai cucu.

Kenalkan nenek berusia 68 tahun. Wanita berasal daripada Thailand ini dinobatkan sebagai miss universe pada tahun 1965 dan seperti tak mengalami penuaan. Selain cantik, nenek ini juga seorang yang pandai.

Berusia 51 tahun, memiliki tubuh seksi yang bernama Elle Macpherson ini selalu ketawa dan mengamalkan body scrubs untuk melembabkan kulit. Sering mengamalkan hidup sihat iaitu dengan diet pola pemakanan yang dikawal.

Seorang wanita berasal daripada Jepun, secara tepat umurnya mencecah 47 tahun dan sering mendapat tawaran sebagai model iklan produk kecantikan. Sangat menjaga kulit muka dengan melawakukan perawatan muka 5 jam selain melakukan senaman.

Seorang olahraga pada era 1980 an. Dilahirkan pada 1955 dia kini menginjak umur 60 tahun.Siapa sangka dia nampak seperti wanita usia 30 tahun.


Berasal dari China dan berumur 58 tahun. Tak ramai yang dapat meneka umur sebenar wanita ini.

No comments:

Post a Comment