Friday 8 April 2016

Setahun Menyamar Jadi Lelaki Yang Gilakan Suaminya Sampailah

Dulu ada sorang perempuan ni gilakan laki aku, laki aku pun sama gilakan dia. Tapi dia tak tahu apa yang aku boleh buat. Aku nyamar jadi jantan lain kat wechat. Yang bodo perempuan tu percaya pulak tu. Siap tangkap cintan, dia tinggalkan laki aku. Aku acah3 siket sayang ayat manis. Mintak pic bogel. Dia bagi pulak tu, bukan 1 tapi 345678910 dia sent. Bodohnya lahai, and last laki aku mai balik kat aku. Aku maafkan lah, tapi aku nak percaya kan ko balik makan tahun lah nampaknya.
Untuk kau ya betina. Setiap apa yang kau buat kat aku and family aku. Sampai mati aku tak kan lupa. Aku tak lupa sikap and watak lemah lembut ko. Berpurdahnya ko alim nya ko. Tapi kau macam saitan kan perangai. Dia antara perempuan yang bodo percayakan lelaki yang xpernah wujud depan mata. Yang tak pernah dengar suara. Xpernah ada no phone. Semata gamba and chat je. Ko memang dasar bodohan, oklah nak cite tu je. Cite dah lama tapi aku nak lupa setiap inci apa yang jadi makan masaaa ya.
Buat yang acah2 nak jadi perampas suami orang, kena tahu kuasa seorang isteri. Hanya isteri yang tahu apa itu seorang ISTERI, babai

Sambungan

Kisah aku nyamar jadi lelaki sampai perempuan tu jatuh lentok kat dalam alam maya tu. Korang ingat senang ke nak bagi dia percaya. Memang lah susah, tapi aku maintain konpiden. Niat aku 1 je supaya dia jauh dari suami aku. Yang bodohnya pulak betina ni elok pulak percaya. Apa ke ngok sangat. Korang bayang ya. Dah la xpernah jumpa, dengar suara tidak. No telefon tak ada sap sap sui je dia percaya wujud nya lelaki tu, makan bulan jugak aku nak handle kes ni. Tapi aku konpiden je.
Pernah jugak dia syak aku isteri laki aku, tapi macam biasa aku memang konpiden, dia memang jatuh cinta habis, bangang kan? Tapi itu lah hakikatnya. Trik aku bermula aku nak tengok lah betol ke perempuan ni baik seperti yang di agungkan laki aku ni dulu, jenis tak soSIAL kan, menjaga agama dan maruah kantanya. kenapa aku trik siket jiwang2 siket, ko boleh lah bodoh piang bagi apa aku mintak, aku saja je trick nak
Pic bogel dia. Dia bagi bebetol aku tak sangka tu. Dia mintak jugak ke aku gamba bogel tu, ko tahu aku buat apa? Jenuh pulak aku google pic bogel sapa2 tah kat aku jumpa kat tenet.
Sekali lagi bodoh piang dia percaya jugak, dia gilakan laki aku dekat 7 bulan aku handle menyamar dengan dia sampai la setahun. Sebab aku nak betol clear dia tak kacau laki aku dah. Setiap apa dia buat semua dia bagitahu, siap snap gamba tuu. Bukti katanya.
Korek punya korek macam2 cerita aku tahu. So laki aku pun tak boleh tipu aku. Kadang2 aku drama siket konon2 tak tahu. Padehal semu dalam kepala otak aku, and last memang aku biar dia gitu je. Dia dah kahwin. Tapi si bodoh gila ni masih ganggu kat wechat tu menagih simpati. Masih sayang katanya.
Apa jadah lah perempuan macam ni, dah kahwin kan ko nak mengatal dengan lelaki tak wujud buat apa. Semua koleksi dia aku still simpan dalam simpanan aku, ko macam2 aku tabur macam lukisan je nanti. So jangan main gila dengan aku.
So jangan acah2 ye ye o ko nak jadi bini laki aku, hanya yang begelar isteri je yang tahu apa itu ISTERI. Ok adiosss.

No comments:

Post a Comment