Menerusi Facebooknya, Neelofa memuat naik satu status yang dimulakan denga ayat “Tahniah! Syabas CIMB!”.
Di dalam posting tersebut, difahamkan Neelofa menghadapi masalah untuk men’clear’kan transaksinya.
Menurut Neelofa, kerana masalah yang
timbul dia terpaksa menunggu sehingga 4 jam di sebuah kedai sehinggalah
masalah itu selesai.
Neelofa turut menambah biarpun dia telah membuat 6 panggilan, masalahnya tidak dapat diselesaikan.
Selain itu Neelofa juga turut meluahkan
rasa kesalnya dengan apa yang berlaku biarpun sudah bertahun-tahun dia
menggunakan khidmat CIMB.
“Saya sangat kecewa dengan servis kamu dan perkara ini menyebabkan saya berfikir dua kali untuk menggunakan khidmat kamu @cimbmalaysia.
“Kamu sepatutnya memudahkan perjalanan saya tapi sebaliknya kamu membuatkan saya menghadapi masalah-masalah yang tidak perlu”, tulis Neelofa.
Perkara ini boleh dikatakan kerap
berlaku. Baru-baru ini suami penulis turut menghadapi masalah yang sama
semasa mahu melakukan pembelian di Madinah. Namun suami penulis
tidaklah sesabar Neelofa untuk menunggu sehingga empat jam bagi
membolehkan transaksi dapat disempurnakan.
- – PRU14.tv
No comments:
Post a Comment